ارگونومی کار اداری

ارگونومی کار اداری یکی از اقدامات هوشمندانه در جهت تامین سلامت کارمندان است. کارکنان محیط‌های اداری به علت ماهیت کارشان مجبور هستند به مدت طولانی پشت میز بشنیند که این نشستن طولانی‌مدت در طول یک شیفت کاری منجر به اختلالات اسکلتی-عضلانی می‌گردد. هدف از ارائه خدمات ارگونومی، ارزیابی اندازه، تناسب و توانایی‌های فیزیکی و شناختی کارمندان است. این ارزیابی ها در تجزیه و تحلیل وظایف، محصولات و محیط کار ضروری می‌باشد. نتایج این ارزیابی‌ها را می‌توان به طور مستقیم در بهبود وضعیت فیزیکی کارکنان، در نتیجه؛ افزایش بهره‌وری، کاهش غیبت از کار و افزایش انگیزه آنها، مشاهده کرد. طب کار پرانا از معدود مراکزی است که علاوه بر معاینات بدو استخدام و معاینات دوره ای شاغلین با بهره‌مندی از یک تیم متخصص ارگونومی به ارائه خدمات ارزیابی، مشاوره و آموزش ارگونومی به شیوه‌ای کارآمد و موثر می‌پردازد.

انواع خدمات ارگونومی اداری

چرا ارگونومی اداری پراناطب؟

هدف ما از ارائه خدمات متنوع ارگونومی برای مشاغل اداری، متناسب‌سازی شرایط و محیط کار با کارمندان و کاربران کامپیوتر است. این امر کمک می‌کند تا فرد با کمترین آسیب فیزیکی و شناختی، وظیفه کاری خود را به نحو احسن انجام دهد تا بیشترین کارایی و بهره‌وری را برای سازمان به ارمغان آورد. نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی است، با حفظ سلامت و ایمنی آنها نه تنها رضایت شغلی افزایش می‌یابد که هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم از جمله پرداخت غرامت‌های سنگین، افزایش غیبت از کار و خطای انسانی، کاهش سرعت و بازدهی کار و… ناشی از آسیب‌های اسکلتی_عضلانی به حداقل ممکن تقلیل می‌یابد.

مشاوره، ارزیابی و آموزش

ارگونومی اداری پـــرانـاطب

طراحی خدمات ارگونومی اختصاصی هر سازمان

هدف ما از طراحی خدمات اختصاصی ارگونومی، کمک به کارفرمایان محترم در تعیین و انتخاب نوع خدمات متناسب با شرایط و نیاز‌های هر سازمان است. در این خصوص با بازدید اولیه از محل و کسب اطلاعات لازم از وضعیت ارگونومیکی پرسنل، تجهیزات و محیط کار بهترین خدمات ارگونومی و با کمترین هزینه در راستای رسیدن به اهداف سازمان طراحی و ارائه می‌شود. فراموش نکنید که با اجرای ارگونومی اداری نه تنها سلامت کارمندان تامین می‌شود و رضایت شغلی بالا می‌رود که بسیاری از هزینه‌های مستقیم و غیر مستقیم سازمان کاهش می‌یابد. تیم ارگونومی پرانا همراه شما خواهد بود تا به کلیه سوالات شما پاسخ دهد. 

مشاوره خدمات ارگونومی پراناطب

مشاوره خرید
تجهیزات اداری و ارگونومیک

با انجام مشاوره ارگونومی قبل از تجهیز ایستگاه کاری، هزینه‌های مالی و سلامتی ناشی از انتخاب تجهیزات غیراستاندارد را کاهش دهید.

این خدمت بخصوص برای شرکت‌های تازه تاسیس یا در حال گسترش که ممکن است در حال راه‌اندازی فضای کاری جدید باشند، ضروری است. چرا که با انجام این ارزیابی و مشاوره پیش از خرید تجهیزات و پیاده‌سازی پلن طراحی و چیدمان، می‌توان از هزینه‌های هنگفت مجدد که ممکن است به علت غیر استاندارد بودن موارد مذکور رخ دهد، پیشگیری کرد. در نتیجه قبل از هرگونه هزینه از اینکه ایستگاه‌های کاری، تجهیزات انتخابی، چیدمان محیط کار، روشنایی و … مطابق با استانداردهای ارگونومی باشند، اطمینان حاصل خواهید کرد. همچنین در صورت نیاز به تجهیزات ارگونومیک جانبی جهت اصلاح پوسچر و یا ایستگاه کاری مثل پشتی طبی، پایه مانیتور، زیرنشیمنی و… را می‌توانید از فروشگاه آنلاین تجهیزات ارگونومی پراناطب خریداری کنید. 

خـــــدمــــات ارگــــونــــومی طب کار پــــرانا

با ارگونومی سلامتی را به سازمان خود هدیه دهید

خدمات ارزیابی، آموزش و مشاوره ارگونومی اداری مرکز طب کار پرانا توسط فارغ التحصیلان و اساتید ارگونومی از دانشگاه‌های ممتاز کشور بصورت حضوری در شهر تهران و مجازی در سراسر کشور انجام می‌پذیرد. مفتخریم از اینکه تاکنون توانسته‌ایم خدمات ارگونومی را در سازمان‌ها و شرکت‌های متعددی اجرا و در جهت پیاده سازی فرهنگ ارگونومی در محیط‌های کاری قدمی برداریم. تیم ارگونومی پرانا جهت مشاوره و ارائه خدمات پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.

نظرات کاربران

کاربران درمورد ما چه می‌گویند...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *